Parkeer je via 4411 ? LET DAN OP...

Gepubliceerd op 24 augustus 2021 om 19:28

Beste 4411-gebruiker,
Ontving je recentelijk een betalingsherinnering van 4411?
Controleer dan even de afzender van dit bericht.


De afgelopen dagen hebben we gemerkt dat heel wat mensen frauduleuze e-mails hebben ontvangen uit naam van 4411. Deze mails worden ook phishing mails genoemd en hebben als doel mensen foutieve betalingen te laten uitvoeren. Deze werden uitgestuurd in de vorm van een 4411-factuur of betalingsherinnering. 

Via deze e-mail willen we jou geruststellen dat er geen 4411 gegevens gelekt zijn en dat jouw 4411-gegevens veilig zijn én blijven. Kreeg jij onlangs een betalingsherinnering waar je twijfels over hebt of ontvang je deze binnenkort toch in je mailbox? Lees dan hieronder verder om te voorkomen dat jij slachtoffer wordt van deze frauduleuze communicatie👇🏻. 

Hoe herken ik een phishing-mail?

Controleer de 4411-app 
Ontvang je een nieuwe factuur of krijg je een betalingsherinnering? Controleer in de 4411-app (Onder 'Account') of deze openstaande bedragen overeenkomen.

Controleer de verzender
Mails verstuurd vanuit 4411 eindigen op @4411.be of @4411.io. Andere e-mail adressen zijn niet afkomstig van 4411 en kan je meteen je prullenbak ingooien. 🗑

Controleer mijn.4411.be
Via het online platform mijn.4411.be kan je als gebruiker je verbruik controleren. 

Ben je nog niet zeker?
Wij helpen je graag verder! Neem contact met ons op via deze link.

Bang dat je 'gephisht' bent?
Dit kan je eraan doen

• Aangemeld op mijn.4411.io via de link in de mail?
Verander je wachtwoord via de 4411-app of via het correct portaal mijn.4411.be.
Het gevraagde bedrag reeds overgemaakt?
Neem contact op met jouw bank om fraude te melden. Hierbij geef je het rekeningnummer mee waarop het bedrag werd gestort.

Fijne groeten,
Het 4411-team
🅿️

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.